ANNOUNCEMENT

HOTS *** GOOD LUCK IN INTERNSHIP ***

Tuesday, December 2, 2008

MINGGU KE-3 HARI PERTAMA

Hari bermula dengan kelas patho. respi system yang diajar oleh Dr. Karim pada pukul 9 pagi hingga 1 tengahari di Anatomy Lab. Dr. Karim seperti biasa penuh dengan informasi dan penekanan dalam histologi. Pada petangnya pula, budak-budak group C ni ke kelas genetic disorder di ANNEX 11A(2). Sebelum bermulanya kelas, Dr. Redhwan menunaikan janjinya untuk mengadakan kuiz lisan. Masing-masing yang mana tak bersedia lagi tu mulalah menyorokkan diri. Yang bernasib baik kena soal adala 10 orang. Macam biasa kelas crowded bila 4 group bergabung dalam kelas yang kecik tu. Masing-masing mulalah berpeluh-peluh dan tak dapat ambil perhatian. Tapi nasib memang baik, kelas habis tak sampai sejam. Ni gambar-gambar gelagat group C masa dan selepas kelas:

Tengokla hafis tu sempat baca novel lagi (dia kata buku Nizam). Dr. Karim kat sebelah je tu.

Tengokla masing-masing sibuk bersembang. Awi, ngumpat ke tu?

Sempat lagi posing korang ni. Yela hati senang lepas makan.

Nizam ni pun tengah minum sempat posing lagi. Straw tak lepas dari mulut lagi tu. Rajinnya Saiful stady waktu lunch ni (betul ke tu?).

Masing-masing sibuk membaca untuk kuiz genetic disorder. Depan kedai orang pun jadi eh. Janji tak kena halau. Tapi Zu tu stady lain ni.

Memang crowded kelas genetic ni. Tengokla tu ade yang tak senang duduk. Siap berkipas lagi. Dahla kelas belum start lagi.

Betapa panasnya bilik ni. Tengokla teriknya matahari sampai ke dalam.


Saiful malu-malu pun sempat bagi isyarat lagi. Yang helmi ni serius je. Sabar helmi, tau pnas tu.

0 comments:

H O T S © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute